fredag, mars 09, 2007

New York, New York...

...trlalalala tra lalalala. Frank Sinatra I love you. Eller inte (har aldrig lyssnat på karln). Men jag äslkar att vi ska åka till New York. Jag och Stefan. 12 till 16 april. Obeskrivligt bra! Jag är så lycklig.

Idag är det världens bästa fredag - full fart mot helgen. Idag gick vi också över miljonsträcket i försäljning. En miljon, sedan 1 januari. Sjukt bra. Hoppas det fortsätter så. Jag har varit och köpt Morabullar för att fira det hela. Jag firade också med att köpa en vårjacka. Ikväll ska jag fira med oxfilé, rotfruktsgratäng och ett riktigt gott rödvin. Tyvärr får jag nog också fira med hockey. Jävla Leksand ska nämligen premiärspela i kvalserien och Stefan bara mååååste ju se det. Kul en fredagskväll att titta på Leksand. Okej Mora, men Leksand? Jag måste verkligen ta makten över fjärrkontrollen. Och det är nu. Mycket troligt blir det dock så att jag lägger mig i sängen och kollar på Let´s dance där och sippar på mitt rödvin. Stefan bytte för övrigt ett tio minuters elektrikerjobb mot tre lådor vin igår. Bra jobbat älskling!

I morgon ska nog vi åka till sommarstugan i Venjan. Mams och papps är där i helgen och vi tänkte hälsa på. Och åka lite skoter, om nu vädret tillåter. Hoppas, hoppas. Då ska jag vara lite mer seriös än förra helgen och göra iordning en riktig matsäck!

Snart - lunch.

Inga kommentarer: