tisdag, mars 13, 2007

Jag är trött!

Oj, vad jobbigt det var att gå upp i morse. Jag är så trött. Hoppas att koffein har någon verkan. I need it now!

Idag är det något form av disco på redaktionen. Jag tog hit min stereo förra veckan (det kändes onödigt att ha två hemma). Den har sedan dess använts flitigt. Och volym höjs för varje dag med minst två snäpp. Nu kommer det med största sannolikhet inte att höras om någon ringer. För att inte tala om hur dåligt det skulle höras om vi mot all förmodan hörde telefonen och svarade. Dags för mig att visa vem som bestämmer - och sänka ljudet. Och det nu.

Idag ska vi på "lunchlåda". Hela redaktionen ska med. Den här "lunchlådan" är en tillställning på Mora Parken. Det går ut på att man får lunch och lyssna på musik. Typ. Jag ska skriva om det hela. Resten följer med som hungriga.

Inga kommentarer: