måndag, mars 19, 2007

Jag och Ulla Skoog.

Med anledning av att Ulla Skoog spelar på Mora Parken på onsdag så har jag försökt nå henne för en "hallå där". Det har gått sådär. Jag har ringt arrangören i Mora och hennes agent ett antal gånger. Varje gång så lovar agenten att hon ska ringa upp. Men icke. Eftersom vi gick i tryck idag så började jag igår inse fakta; Ulla skulle inte ringa. Fan, tänkte jag, vad ska jag stoppa in i tidningen då? Jag hade ju nämligen "bokat" en del åt Ulla. När jag funderar som mest så piper min telefon. Nytt sms från ett nytt nummer: Dearest Dalarna. Får varken tid eller ork att höra av mig. Försöker få till det i bilen i morgon men nu kanske det är för sent? Ulla Skoog". Jag svarade att det i såna fall fick bli tidigt idag. Då svarade Ulla att hon skulel ringa mig. Och det gjorde hon. Ulla var väldigt trevligt men liksom lite sävlig. Hon var jävligt rolig också, precis som i Yrrol och Reuter och Skoog. I like Ulla.

Inga kommentarer: