torsdag, maj 21, 2009

Göteborgsblogg

Har däckat i ryggläge i soffan hos Therese och Sven. Grabbarna är på derby på Ullevi och jag och Therese har precis kommit hem från en minishoppingtur. Dagens bästa investering blev ett par mamma-leggings.

Vi kom sent rätt sent igår, vid midnatt, eftersom vi båda jobbade heldag. Käkade på Lönnis innan vi for, kan varmt rekommendera deras sommarmeny. Mums. Efter en låång bilresa anlände vi till ett grönt Göteborg. Efter sovis i morse åkte vi till ett utemöbler-mecka och jag tror faktiskt att jag hittat en grupp som platsar på verandan i Långlet. Efter det strosade vi vid vattnet i Eriksberg och åt lunch i solen. Myspys.

Ikväll ska vi ut och äta ett gäng. Uppdrag hitta perfekt restaurang pågår för fullt. Älskar att ha lite utbud att välja på (för en gång skull).

2 kommentarer:

Emelie sa...

åh, som jag saknar göteborg! det är ju nu göteborg äger alltså :) ibland saknar jag att vara gbg-bo lite mer.. ha det toppen där!

Sofia sa...

Ja Götelaborg är la härligt ;)