tisdag, maj 26, 2009

En bra kväll

Gillar kvällar som denna. När man hinner med mycket. Kom hem från jobbet och svängde ihop sjukt god middag. Vi snackar riktigt vardagslyx. Primörer. Jag älskar sommaren av flera anledningar, en av dem är primörerna. Efter primörer och grillat var det festkommittémöte. Trevligt men ännu ovisst om vi ska styra ihop nåt till midsommar. Vi får la se. Väl hemma igen var Stefan och sparkade boll i regnet. Den otröttlige snickaren var dock på plats och jag svängde ihop det här till kvällsfikat.



Gott som fan!

Nu ska vi se film. Känns som längesen jag såg film, för att det var tre dagar sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sofia! Vilken smarrig paj!!!! Kan du inte lägga ut receptet eller maila mig - den där vill jag gärna prova på
Ha en trevlig fortsättning på kvällen // Marie
( marieelofsson@hotmail.com )