fredag, maj 08, 2009

En liten glass

Men åh va skönt att det regnar! Längtar hem till fredagsmys med nya gravidmysisar, som jag inhandlat på H&M i Kupolen i dag. Ser riktigt sköna ut. Var uppe innan sex i morse och håller på att trilla av pin nu. Har varit på möten i Blg följt av trevlig lunch med försäljningschef Lööf.

På vägen hem med grabbarna kom vi på den lysande idén att stanna och fika i Leksand. Glass, glass, skrek jag och Svempa.



Och jo, vi fick så att vi teg. Glass i stora lass. Beställde två kulor och fick detta:


Jag åt en tredjedel och åkte sen hem.

Nej, nu är det slut på denna korta arbetsvecka. Kommer hemvändare i helgen och det gillas. Först ut är häng med svägerskan plus Sven i kväll. I morgon var det tänkt att jag och Matilda skulle cykla Orsasjön runt, men så ekade barnmorskans röst til i huvudet "cykla med måtta". Då blir det ingen tur runt sjön utan en runt broarna i Mora. Låter lagom vid mitt tillstånd.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: