söndag, maj 10, 2009

Bra helg, bra avslut

Jag skrattar ju rätt mycket, med andra, åt andra och så vidare. Förutom de komiska situationer som uppkommer i mitt liv, som till exempel när Stefan säger "I just came out the snöre" så tycker jag även att det är underhållande att se så kallad inspelad humor i form av serier och filmer. En film som numer är kultförklarad härhemma är Morgan Pålsson, världsreporter. Jag blir harmynt. Stefan har dock lessnat lite, men själv kan jag se första delen av filmen en gång i veckan (och det är ungefär så ofta den också går på nån av filmkanalerna). Så också nu och jag har fått skratta igen.

De blev en bra helg. En av höjdpunkterna var att badrummet blev så pass färdigt att vi kan kakla på onsdag. Hurray! Snart står jag där och njuter. Nyss blev det grillade ciabattor med god fyllning och trocca. Nu har vi bäddat ner oss med fluffiga dubbeltäcket i soffan och ska se en film som börjar. Bra avslut på en bra helg.

Inga kommentarer: