måndag, maj 11, 2009

En liten Ella

Lycka att igår förmiddag få ett meddelande från Karin och Freddan om att lilla Ella kommit till världen. Grattis! Ella har redan skickat mms (tänk vad de lär sig snabbt) och där skrev hon att hon väntar på sin kompis. Perfekt att vi får 09:or båda två. Nu tycker jag bara att paret Wigren/Starell kan ta och flytta till Mora eller Orsa så att vi kan bli lattemorsor på stan, jag och Karin, och grabbarna sedermera lattefarsor. Lustigt det där med lattemorsor, för nu tycker jag att de är rätt patetiska som sitter på fik halva dagarna med sina småbarn. Men, jag har tillräckligt mycket självinsikt för att inse att även jag kommer att fika en del med barnvagnen.

2 kommentarer:

Karin sa...

Söta Fia!:)

Ella mår bra och vi längtar efter att få se din fina mage i Midsommar!Ska tänka på er på torsdag..
Kramar Karin

Sofia sa...

Det är ni som är söta! :)

I midsommar blir det bebis- och maghäng. Ser jag mycket fram emot.
I dag var det då dags - pirrigt. Messar sen.
Kram kram.