lördag, maj 23, 2009

Bugaboo del 1

Det är ju nya tider. Stefan och jag sa nyss hej då till Therese och Sven som stack ut på krogen med ett gäng. Själva ska vi krypa ner på våra två madrasser och se film. Har avnjutit en långmiddag i köket. Eller ja, själva middagen var inte särskilt lång men eftersnacket. Innan det var vi på en film som jag velat se väldigt, väldigt länge: Slumdog Millionare. Den motsvarade verkligen alla förväntningar. Så. Bra. Se den!

I dag åkte vi och hälsade på Nina, Rickard och Rocky. Väldans trevligt att både träffa dem och se hur fint de bor här i Götelaborg. Vi fick också lite babyshoppingtips och åkte direkt efter besöket hos dem till Babyproffsen. Projekt barnvagn påbörjades. Det testkördes, testveks ihop, testsvängdes och så vidare. Kan se fördelar i många förutom att jag avskyr att de flesta är så plofsiga liksom. Bugaboon är ju snyggast. Och smidigast. Bäst helt enkelt. Verkar som om den blivande pappan faktiskt håller med. Men är är det bara del ett av projekt barnvagn, var så säkra.

I morgon blir det stan. Och shopping. Det vill säga en dag i min smak.

Nu: filmtajm med Persbrandt.

4 kommentarer:

Karin sa...

Du får först allt spana in min nya Emmaljunga Nitro city-Svensktillverkad:)i sommar..den är grym:)!
Hoppas det är bra i Gtb.Kram Karin

Sofia sa...

Hm, jag är skeptisk Karin men ska ge den ett ärligt försök :) Kram kram.

Anders sa...

Sofia, du måste rådfråga med en barnvagnsexpert. Bugaboo är skit!! Anna har mitt nr :-) hälsa gubben din

Sofia sa...

Anders, så klart jag ska rådfråga dig! :) Ett riktigt proffs. Men vafan, jag vill ju ha en Bugaboo, är de så dåliga alltså? Ringer inom kort.
S hälsar tillbaka, hälsa A!