torsdag, februari 26, 2009

Våga ragga, singeltjejer

Jag har en gammal kompis som jag har skrattat så mycket tillsammans med. Hon är galen. Fast på ett härligt sätt. Och skönt osvensk och obrudig. Hon är i en klass för sig när det gäller att ragga och på nåt sätt äskar jag det; tjejer som kan ragga. Eller flörta med en finare ord. Och vågar göra det fräckt och nördigt. I dag rapporterar min gamla kompis om följande i ett mail:

"I dag fick jag ragg på stadium av snyggot i kassan som log och vinkade till mig när jag stod ute i gallerian, så nu gick jag in och skickade tre rosa rosor på blommogram och skrev som enda meddelande: "när gräset frodas och våren kommer, då det är dags att köpa fotbollskor, då vet jag precis vem jag ska fråga om hjälp". "

Hon är världsklass.

Nu ska jag på integrationspulka. Håll i hatten!

Inga kommentarer: