onsdag, februari 25, 2009

Man kan inte gråta åt kungen

I går när jag tittade på det här så började jag lipa. Det är under inga omständigheter okej att grina när kungen talar, oavsett om hans dotter har förlovat sig med mannen av folket. Men jo, jag grät. Och när jag meddelade mitt känslotillstånd till Sundsvall så visade sig att det satt en till och grät. Tur att man inte är en ensam lipsill.

I dag ar det flutit på bra trots tryckdag. Har sovit en masse i natt och bestämde mig dessutom för att ta ledigt på fredag så att jag kan vara med chicsen utan att behöva tänka på jobbet. Då kan man alltså säga att det är torsdag i dag fast det egentligen är onsdag. Sweet.

Ska till Rättvik i dag på ett jobb och passar därför på att ta en efterlängtad shoppingrunda i Falun. Förhoppningsvis får jag med mig Tin för en riktig tjejeftermiddag i butiker. Underbart! Vem vet, när Falun stänger fem kanske vi styr mot Kupolen. Då blir det sen hemkomst. Men det kan det vara värt.

Inga kommentarer: