söndag, februari 22, 2009

Lördag på väg till söndag

Jag har tappat stinget som partyprincess. For real. Det var som upplagt för partaj i dag; ny dress och till och med nytt fint smycke som jag visar sen nån gång. Vaknade dock redan halv åtta i morse. Har sen varit ute nästan hela dan. Först på stan, sen i Eldris för att heja på tjejer, sen stan igen, sen skoter och sen långpromis. Efter det utfodring . Så var det dags för makeover, Ungefär samtidigt började Melodifestivalen och Anna fick migrän. Nånstans mellan E.M.D (som, faktiskt, mycket välförtjänt gick vidare) och B.W.O insåg jag att det skulle bli bingen för mig. Halvsov mig genom festivalen men när grabbarna for var det världsklass hoppning från Gbg Horse Show. Och sen hamnade jag med tidningar och MacBook i sängen och där är jag kvar. Där är jag nu och ska alldeles strax släcka för dagen. Antar att den andre som bor i den här sängen kommer rumla ner med ölig andedräkt om en timme eller fem. Gah så avis han och Jonas kommer att bara på mig och Anna i morgon.

2 kommentarer:

tilldis sa...

Tappat stinget. Warum? Vi skulle allt vart där och stingat upp dig lite! Får dock erkänna att de blev slafen tidigt för oss också, trots att det bjöds på alkolhaltig dryck och myspys i stugvärmen.
Hoppas att han hittade hem, karln din. Ha en tervlig söndag i långlet. Vi lufsar på i skogen ett par dagar till ...

Sofia sa...

Tilldis, d skulle varit med. Då hade jag inte tappat stinget. Låter underbart att få några dagar till i skogen, riktigt avis. Hälsa Invalido så blir det rajraj till helgen :)