torsdag, februari 05, 2009

Frulle

Det var som vanligt mycket trevligt att träffa paret Zetterman i går. Och vilken skillnad det var i deras redan fina hus när de slagit ut väggar i övervåningen och byggt kök modell big size. Riktigt snyggt med råspont framme. Nu väntar vi på invigningsmiddag.

Väl hemma igen var de paketöppning. Fast jag visste ju vad det var i eftersom jag själv beställt paketet från Adlibris. Det var altså fullproppat med böcker. Jag älskar verkligen att läsa.

Har nu testat mina gojibär i smoothie, vilket jag läste rekommenderades. Jag tog:
1 banan
ca 1,d dl frysta hallon
1 handfull gojibär
ca 2 dl ekologisk yoghurt

Ner i blendern och vips så hade jag en nyttig smoothie. Gott gott. Eftersom det är på tok för lite för kroppen att bara äta en smoothie, som inte innehåller några proteiner att tala om, så blev det två stekta ägg. Smakade också mitt nya yogi-te med choklad- och kanelsmak. Köp det, säger jag bara.

Inga kommentarer: