söndag, februari 08, 2009

Ny last

Fasiken så mycket man får gjort om söndagarna när man inte är ute och svirar på lördagskvällarna. I dag har jag pysslat en masse här hemma. Som att diska filtret i köksfläkten. Hur ofta tar man sig tid för det liksom?

Snöskottningen var ett bättre träningspass och det bultar fint i armar och rygg nu. När jag trodde att jag var klar kom jag på att jag missat kattgången. Efter den var jag fullkomligt slut. Då var det fina fisken att det fanns en chévre- och grönsakspizza från i går i kylen och väntade på mig.

Chévre är ju en gammal last. I går fick jag en ny av pappa. 70-procentig choklad med havssalt. Oh my. Svårt beroendeframkallande.

Har räknat ut att jag hinner se exakt ett och ett halvt avsnitt av SATC, sen ska jag åka och hämta två stycke bakfulla kryssare. Längtar faktiskt lite (läs:mycket) efter att kramas med en av dem framför en film.

Inga kommentarer: