onsdag, februari 04, 2009

Mansanering

Som de flesta andra har jag hår på huvudet. Dock så har jag mycket mer hår på huvudet än vad de flesta har. Vi snackar man. I dag ska den saneras och jag har längtat. Det är nämligen rätt jobbigt att sköta manen när den i det skick den nu är i. Det är ett projekt som faktiskt skulle behöva en projektledare. Det får väl vara jag. Håret är också dyrt i drift eftersom det går åt såna mängder schampoo, balsam och fuktprodukter. I dag har jag bokat in några timmar hos Stina för att lätta upp allt det tunga. Ska bli gudomligt skönt.


Nu ska burret bättras till

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du..har fina minnen av dig och ditt hår.

Uppsala ett antal år sedan, Fia med strykjärnet ett par timmar för att sedan få allt förstört av en nödig fågel ;)

Sofia sa...

Hahaha ja det var hur roligt som helst. Jag trodde att det var en kotte som någon kastat på mig men icke - det var bajs. Fa så irriterad jag blev då, men det är kul så här i efterhand :)