torsdag, januari 29, 2009

Vilken kväll det blev

Det meningen att vi skulle ha en fixarkväll; Stefan skulle putsa mur och jag städa/tvätta. Men så kollade vi på varandra när vi kom hem och sa bara "nej". Så på med myskläder och sen blev det all in på soffmys. Känns mycket bra och dessutom måste jag öva på att bara släppa saker ibland.

Veckan gick fort i vanlig ordning, faktiskt fortare än fortast. I vanlig ordning fuckar den där jävla innebandyn upp helgens planer. Grabbarna har match i morgon kväll halv nio - i Säter, alltså en och en halv timme härifrån. Förstår inte de som planerar in matcherna att folk med ett liv inte vill spela sent på fredag- och lördagskvällar. Nåja, nu går det ingen nöd på mig. Ska ha kvalitetshäng med Emelie som kommer hem. Middag, vin och girlietalk låter som en riktigt bra fredagskväll. Först är det dok torsdag kväll, Stefan har åkt på träning och jag ska mysa ner mig och läsa.

Inga kommentarer: