måndag, januari 19, 2009

It´s my day

För första gången i hela mitt liv så vaknade jag inte innan sången. Det vill säga "ja må hon leva". Stefan, med Ramses hack i häl kom med frullebricka och ljus. Ramses förstod att det var en speciell morgon och var alldeles till sig. Efter att han hållit på att elda upp sig själv på ljusen, lagt sig på min äggmacka, provsmakat osten på den andra mackan samt lekt med presentsnöret fick jag njuta av frukosten på sängen och paketöppning. Topp till tå-treatment. Det är vad som väntar mig någon dag som jag själv bestämmer. Kroppsbehandling, ansiktsbehandling, massage och lite annat. Allt med produkter från Ole Henriksen. Det är en present helt i min smak :) Som om det inte vore nog så är jag ombedd att vara färdigjobbad och hemma till sex då jag tydligen ska få middag. Fan att man bara fyller år en gång per år.

Inga kommentarer: