onsdag, januari 14, 2009

Jag. Blir. Galen.

I går natt sov jag cirkus fyra timmar och var således cp-pajastrött i dag. Men när det blir kväller piggar fröken till så till den milda grad att jag städat källaren och planerat en masse. Plus sett action-rulle med Angelina. Sen då, när man kryper ner under fluffet sådär vid halv tolv, kan man sova då? Eftersom det är två timmar sen så är svaret nej.

Lustigt hur det är, det brukar vara svårt att få gamla Uppis/Sthlms-ligan hit på besök. Men icke denna helg. Nu blir det all in. All in da house. Emme och Mattson var klar sedan tidigare. Nu har även Deran och Peter anmält sin ankomst och som om det inte vore nog; Jonas för några timmar sedan. Jesus amalia så roligt. Det finns ett ord; galet. För det är vad det kommer att bli.

Efter min trevliga Äppelbo-trip i dag mötte jag upp en äckligt brunbränd mor på stan. Lite motsträvigt gick mor med att gå en vända på Kompis-rean. Två timmar och lika många välfyllda påsar senare ämnade vi rean. Älskar att fynda! I dag blev det en svart vardagsklänning, en blus och ett finfint armband.

Nehe, dags att lägga sig och räkna får igen. Jag. Blir. Galen. På riktigt.

Inga kommentarer: