söndag, januari 18, 2009

Lycka

Stefan sa nyss; "alltså jag har på riktigt träningsvärk i magen efter allt skratt". Jo, det har jag med. Jag älskar mina fina vänner. Och herregud vilken underbar helg vi har haft. Började redan i fredags med gomat och vin följt av stanhäng i lördags. Jag tog också med tjejerna upp till Eldris-kontrollen som svärisarna var ansvariga för i helgen. Man kan säga att vi var där och praoade; tjejerna fick prova på att dela ut sportdryck. Sen blev det mest trams och hur många bilder på tramset som helst.

Så blev det ju en hejdundrade fest i går också. Man har ju ofta sjukt höga förväntningar, helst med gårdagens startfält, och det är så härligt när det blir till och med bättre än man hade siat om. Roligaste festen i mitt mannaminne. Bilder kommer i morgon.

Nu ska jag ligga och njuta av den här helgkaramellen och se se fram emot när ligan kommer igen; sista helgen i februari när det är tjejvasan. L ä n g t a r.

Inga kommentarer: