onsdag, januari 21, 2009

Hockeybrutta

I dag ska jag nog följa med på något jag väldigt sällan följer med på. Hockey. Trots att vi har tre säsongskort så är jag urbota dålig på att gå. Förra säsongen, när grabbarna ändå spelade i elitserien, var jag inte på en endaste match. Denna säsong har jag sett en, fast det knappt eftersom vi hade logerna och mest festade till däruppe. Nu känns det lite mer motiverat att gå dit och heja eftersom det går mot kvalserietider. Ska även se om jag kan fixa loss två biljetter till bortamatchen mot Leksand på fredag. Då blir ju om inte annat sambon Leksningen glad.

Fortfarande going strong. Undrar dock väldigt mycket varför jag inte slutade med vissa saker tidigare. Har skön träningsvärk i magen, men inte i benen efter gårdagens pass. Om jag hinner under dagen ska jag försöka hinna med ett överkroppspass. I morgon blir det träning på hästryggen, och det kan vara nog så ovant om man är ovan.

Nepp, nu ska jag korra nästa veckas sidor.

Inga kommentarer: