torsdag, januari 29, 2009

Buktalare?

Hyfsat ofta drömmer jag heeelt galet sjuka drömmar. Som i natt då jag var buktalare i drömmarnas värld. Jag var även ansvarig för ett skyddsnät på en Leksandsmatch men framförallt underhöll jag på matchen som buktalare. Min docka var en mjukiskatt, Trodde faktiskt att jag var buktalare när jag vaknade. Haha.

I går blev det både flipp och flopp. Sex hungriga, vin- och ölsugna och hockeysugna anlände till BP ungefär samtidigt som nedsläpp. Tjenamors, inte fan visades nån match där heller. Nej den gick på nån internetkanal och det fanns igen sladd mellan storbilds-tv:n och kontoret där datorn fanns. Vad gör man? Först skruvade vi på oss lite småsurt sådär men bestämde oss för att stanna och äta. Två förrätter blev det till mig; kantarellsoppa och laxtartar med löjrom. Mums. Vi var så klart de ända på stället, alltså kom igen nu moringar. Det är fan tragiskt att det inte finns någon sådan kultur här. Vi hade i alla fall kick off för våra lillördagar i går och det var himla trevligt.




Väl hemma igen var det dags för film nummer tre denna vecka, Nyckeln till frihet - en gammal klassiker. Men inte ens en gammal klassiker kunde få mig att hålla ögonen öppna. Vid midnatt blev jag uppburen till min riktiga säng. Vaknade således väldigt utvilad i dag.

Inga kommentarer: