tisdag, januari 27, 2009

Två vuxna personer, reflexer och en skylt

Så här såg det ut i lördags. Tänk så roligt man kan ha med lite innanför reflexvästen. En nersölad Långlet-skylt, en kamera och en linslus. Perfekt avslutning på kvällen.





I går kände jag mig som fröken missanpassad. Sofia dansar streetdance. Känns på den. Det var en mycket snygg och duktig danspedagog och tio coola gymnasiedansbrudar i hip hop-kläder, en tioårig kille och så jag - iförd taighta träningsbxor och rosa topp. Hahaha. Roligast var när vi skulle liksom hålla i byxan och låtsas som vi hade feta guldkedjor runt halsen. Jag fick hålla i den lilla toppen. Som tur var kunde jag alliera mig med den lilla söta tioåriga pojken. Vi var liksom lita på samma nivå.

Kom hem igår med blodsockret i fotknölarna. Verkligen toppen att inte äta på nio timmar. Darlingen hyrde film och trots att jag bestämt mig för att inte göra en söndagsfilm i repris, det vill säga somna efter halva filmen, så vandrade ögonlocken neråt. Nåja, missade bara pangpang-slutet av "Bangkok Dangerous". Bra film för övrigt.

Nu ska jag snart luncha med Matilda. Har alltid så sjukt trevligt på våra luncher.

Inga kommentarer: