fredag, januari 30, 2009

Fredagslyx

Det här ska jag njuta av i dag:

Upplev det bästa av Ole Henriksen med denna unika topp till tå-behandling.

* Vi börjar med en avslappnande skalpmassage med närande varm lavendelolja.

* Därefter rengörs din kropp med en aromatisk citronpeeling.

* Efter en uppfriskande dusch masseras din kropp med en kombination av lavendelolja och mjukgörande bodylotion, varpå följer en värmeinpackning av hela kroppen.

* Under tiden får ditt ansikte en stimulernde ansiktsbehandling som ger ditt ansikte ny lyster och näring. Vi börjar med rengöring, därefter en lätt peeling, följt av Ole Henriksens Askunge-mask. Därefter masseras ansiktet med ett närande serum följt av en ansiktscreme.

* Topp-till-tå behandlingen avslutas med en svalkande fotmassage som stimulerar och ökar blodcirkulationen.

Det är min födelsedagspresent som jag gått och sugit på. Eftersom jag kände mig glåmig och dan i dag så tyckte jag att det var lika bra att slå till på lite fredagslyx.

1 kommentar:

Alex sa...

Men hellow fröken fresterska! Själv sitter man vit och tråkig i ansiktet och slänger i sig rester framför datorn. Lyxigt värre. ;) Hoppas du får det helt underbart! Det är du värd. Själv tänker jag lyxa till det med en afterworkdrink och en förrätt på en härlig restaurang här i stan i kväll. Får nog vara nöjd med det. Kram!