onsdag, januari 28, 2009

Är ni tråkiga?

Tycker egentligen att det är sjukt töntigt att hålla på och uppmana er till att kommentera, men det är klart - man funderar ju. På vilka som läser. Att vara nyfiken ligger i min natur så det vore väl konstigt annars. Konstigt om jag inte skulle undra, liksom.

Över 500 träffar i veckan - vilka är ni?

Cred till Sol Jenny (som nog är bäst på att kommentera) samt Hannah, Alex och Tin som i alla fall kommenterar ibland.

Skulle ju också va kul om ni länkade till er egen blogg så att jag får (ännu) fler roliga bloggar att läsa.

Kom igen nu.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är skit tråkig ;)
Jag kikar in här ibland men är fruktansvärt dålig på att lämna kommentarer..kan bli bättre.

Skit fint har ni fått det i hemmet och du har helt underbara ideer till kommande projekt ex. fotsteg i dusch..me like!
Kram

Anonym sa...

Tjabba tjena hallå
Jag hittade din blogg genom Tin:) Kul å läsa måste ja säga:) själv skulle jag vill ha en blogg men jag har då inte tid me de just nu
Nu är de inte lång tid kvar tills vi ska göra Östersjön osäker:) ska bli så himla kul ha de kram på dig

Sofia sa...

Så där ja.
Nina: Ja, nu får du bättra dig. Så även jag. För jag brukar kika in på din blogg ibland (om det nu är den Nina jag tror att det är :))

Anonym: Kristin? Hell yeah att Östersjön kommer att gunga extra mycket nästa helg. Känns som om det kommer att bli en riktigt kul resa.

Karin sa...

Jag tittar ju ibland. Men det vet du ju. Kramkram.

Anonym sa...

Ja..man kan ju villigt erkänna att man tittar in IBLAND, då man hittat länken via Jennys blogg..och nu var väll en perfekt tajming att checka läget och få denna uppmaning - japp..brukar kommentera då jag tittar in och inläggen ger mig inspiration/mål i munnnnnnnnnn......

tjingeling Moooona

Sofia sa...

Karin: Jag vet :) Och jag följer din. Räknar med att få lite skvaller från Robinson-inspelningen sen. Du verkar ha det himla skönt därnere (inte ett dugg avis, lovar). Kram kram.

Mooona: roligt att du läser. Har du nån egen blogg? :)

Anonym sa...

Hej! Tror jag började kika in på din blogg p.g.a av att du haft den på din msn om jag inte har helt fel, och din msn har jag haft sen Flustret-tiden. Tycker din blogg är rolig att läsa då du verkar leva ett händelserikt liv i lilla Mora :). Tycker också det är kul att inspireras av er renovering av huset då målet är ett husbygge med sambon en vacker dag.

Ha det fint!

Anonym sa...

Jag läser, hittade hit från SolJennys blogg...
snostjerna.blogg.se

Anonym sa...

Är vi tråkiga, ja kanske...
men det är roligt att läsa om vad som händer dig och familjen. Senast vi sågs var du en meter hög och redan mycket bestämd och klädmedveten.
Bowling-pappan skrattade vi mycket åt.

Hälsningar
H&J

Anonym sa...

O nu har jag också hittat hit :) Kikar in för första gången!
Kram på dig/er

Anonym sa...

Jag har hittat till din blogg via Tin´s sida. Din sida är kul att läsa för du skriver så bra! /Louise