tisdag, januari 20, 2009

Fler såna här dagar, tack!

Det började vl egentligen i går, kanondagstemat. Har varit så trött, nedstämd och okreativ under en tid men igår lossnade det. Jag vet egentligen helt varför det är så, men det tänker jag ju inte skriva här. I alla fall så var det ljus tända all over, lite soft musik och en sprudlande glad sambo som mötte mig när jag kom hem igår på födelsedagen. Han hade lagat plankstek minsann, och dessutom en jävligt god sådan. Till det ett Amarone-vin, ett sånt där vin som är så lent och gott att det händer något i kroppen vid blott en mun. Sweet.


Ramses var givetvis med och firade och hade dagen till ära paketpapper runt burret.



I dag fanns det där positiva känslorna kvar, det kändes kul att gå upp, kul att åka till jobbet och kul att det var n fullspäckad dag. Efter rep i Orsa for jag mot Rättvik för en dag med Svempa på vårt kontor där. Förutom föör mycket garv så hann jag med fler rep och även att skriva rent två. Perfa.

Och så plingade det i mobilen. Min ganska stora beställning från H&M var framme i Mora och således blev det lilla julafton när jag ko hem och fick slita upp påsarna. Stefan, min sjuka hemmaman, hade fixat krubb och sen tog jag tag i projekt något sånär vältränad 2009. På med hyfsat uppdaterad träningsoutfit och sen bar det av till Toka. Ben/mage/ryggpass och sen 30 svettiga och jävligt jobbiga minuter på löpbandet. Åh, vad jag kände mig som en ny människa efter det. Nu ska jag duscha köra veckans masker och peeling och sen mysa ner mig i soffan med sprakande kamin och film.

Hoppas morgondagen fortsätter i samma tecken.

Inga kommentarer: