söndag, januari 11, 2009

Äntligen Rondo!

Satan i gatan vad det spänner i benen i dag. Kan ha å göra med min premiärtur på skidor i går. Grymt skönt (men jobbigt). Blev en mil innan jag fick njuta av bästa känslan - när man stretchat och duschat, svårslaget.

I går kväll kom Micke och Ullis på middag. Som vanligt trevligt. Efter några rundor TP åkte gästerna hem men gick fröken Westman och la sig? Nej hon åkte till bystugan, där det var tjejfest, med sitt rosa singstar rev av alltför många låtar innan hon vandrade hem i natten. Trots den lilla sång/vin-eftersläckaren är jag pigg i dag. Ska göra ett turboryck i tvättstug och sen bär det av till Orsa och Rondo, världens finaste pålle. Ullis har lovat Stefan att jag inte kan gå på flera dagar så jag antar att det blir långtur följt av hoppning. Rondo är ju i form för det, men jag? Inte. Nåja - ska bli grymt kul att tillbringa eftermiddagen på Rondos rygg.

Inga kommentarer: