tisdag, september 02, 2008

Undra om de kan bedöma mig i Antikrundan?

Back in business. Men det är knappt. Vilken helg. Kryssningen var så klart galen och innehöll ingredienser som styrdans, hyttefterfest, bakisbad med vitt vin och lite till. Sen vankades det tjejfest på Söder, liten fest på Kungsholmen och sen Sture. Sänggång blev det dock relativt tidigt och tur är väl det. Emeie och jag åkte hem, rostade mackor och åt överbliven bulgursallad.

Åkte hem med Linda och Benny och fick komma hem och mysa med mina grabbar. Tänk hur mycket man kan sakna en man och en katt. Kvalitetsmys både söndag och måndag kväll.

I dag ska jag besöka Antikrundan som är i stan och kollar på gamla grejer. Jag är risig i halsen och sliten så de kanske borde ta in mig för en bedömning. Dessvärre skulle de nog inte bli ett så högt utropspris.

Har precis ätit lunch med mor och far. Känns skumt att de numera jobbar i Mora. Trevligt var det i alla fall. Vi var på Brasserie Pineau och åt gudomlig chililax. Oroväckande att personalen saknade någon som brukar beställa Fanta Rosé. Att jag varit på kryss och i Sthlm visste de dock redan. Känns som om jag behöver några helger hemma nu.

Inga kommentarer: