onsdag, september 03, 2008

Måla, måla

Det finns vissa hemsidor som jag bara längtar efter att klicka hem saker i från. Typ designonline. Oh my vilka snygga grejer. Men först måste vissa saker bli färdiga så att jag verkligen vet att det blir bra. Men sen blir det till att spendera.

Det blev en bra dag det här. Har fått massor gjort, är inte trött och längtar lite efter att måla i kväll. Alltså, jag längtar inte efter det så men jag längtar efter att listjävlarna och foderfanskapen ska bli färdiga. I dag blir det på med målaroutfiten och ut i ladan och måla, måla, måla.

Bästa och snabbaste middagstipset, dessutom without carbs, är omelett med trattisar och västerbottenost. Men det gjorde jag igår. Sjukt. Gott. I dag blir det dock inte det utan lax, alltid en höjdare. Vad vore livet utan lax liksom?

Inga kommentarer: