lördag, september 20, 2008

Frukost de luxe

Nehepp det blev ingen vidare hemmakväll igår. Men det började bra med mys i soffan. Efter lite smsande fick Jimmy köra mig till grannbyn. Därefter taxi till Brasserie där en hel drös kända ansikten höll till. Som vanligt är det ju dumt att åka hem vid stängning så Linda och jag åkte runt i en riktig pimp-kärra och försökte förmå personalen på Mc D att öppna igen. När detta inte gick åkte vi ill Moraklockan och fnissade väldigt mycket och åt väldigt äckligt. Sen var det hemfärd.

I dag var första morgonen på länge som jag vaknade och inte kände mig megatrött. Skönt. Jimmy kom förbi på frulle innan han och Stefan åkte på cup. Vi är riktiga frukostfrossare i det här hushållet. I dag slog vi alla tidigare rekord. Känn på den här buffén.
Fem olika sorters hårt bröd
Två olika sorters mjukt bröd
Kaffe
Te
Juice
Fil
Flingor
Skinka
Pepparsalami
Leverpastej
Brieost
Vanlig ont
Kantarellsost
Vitlöksost
Rökt renkött
Paprika
Gurka

Nu är jag redo för den här lördagen. Jäser lite i sängen med MacBook och lurvet just nu. Snart åker fulkläderna på och sen ska listjävlarna bi färdiga. Måla, måla, måla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAha
"Vanlig ont"
... var på Willys hittar man det?

/K

Sofia sa...

Hahaha. Ja var fan köper man vanligt ont? Över disk?