tisdag, september 23, 2008

Busy day

Inga tips om var omdömet kan vara so far. Det blev lite tokigt igår, men tokigt kul. En massa kinesmat, vin och inspelad show från förra supén stod på måndagskvällens meny. Och så lite spåning. Det är ingen brist på ideér i den där festkommittén i alla fall. Nån timme efter midnatt skulle team Långlet cykla hem. Ja, det blev tokigt. Och kallt. Vissa var lite vingligare än andra (faktiskt inte jag). Man tycker ju att när klockan är runt ett en måndagskväll att man åker hem och lägger sig. Icke. Istället kopplar man in elgitarrer, elbasar och orglar i J:s studio och börjar spela och sjunga. Till tre. Först då åker man hem och kryper ner bredvid varm man och lurvig katt. Ska tilläggas att varken man eller katt var särskit imponerade. Och inte jag heller när jag vaknade i morse. Men det var bara att gå upp, i och för sig liiite senare än vanlig. Tur att jag har kvällsjobb så att det känns legitimt.

Det är mycket nu ska gudarna veta och mitt i allt ska jag laga lingonpaj. Och hinna se Idol ikväll, det kommer bli en omöjlighet,

Inga kommentarer: