måndag, september 08, 2008

Kaos

Under perioder i mitt liv är jag extremt pedantisk. Vad den ådran tagit vägen när jag är på jobbet är dock jävligt oklart. Så här får det inte se ut. Dessutom är mig och mitt kaos det första folk möter när de kommer in på redaktionen. Nu börjar projekt städning innan jag ska på nästa möte.




Så välkommet att FM Mattsson Arena börjat med GI Lunch. Dessutom med fräscha grönsaker och inte bara isberg, tomat och gurka som de flesta andra. Njöt av riktigt fräsch avokadosallad och annan måndagsmat. Sen pratade jag och Harald om kommande säsong och lite annat. Trevligt, trevligt.

I dag undrar jag hur karlar (älskar att skriva karlar, det låter som att jag är Finlandsfärjekärring 40+) tänker när de planerar. Nyligen blev jag varse att vi ska vara klara med en himla massa saker på huset innan lördag då gräsmattan ska grävas upp, plattas till och sås om. Det innebär att vi kommer att få slita som djur varje ledig tid den här veckan. Jag. Orkar. Inte.

2 kommentarer:

Alex sa...

FF! Vad roligt att du börjat lägga in bilder! Me like. Mucho. Kramkram

Sofia sa...

Ja vet Houston. Jag har varit pinsamt dålig på det. Nu blir det ändring. Promise. Hoppas det löser sig med luren. Kram.