torsdag, september 11, 2008

Feferoni all over

Kroppen blir sådär nöjd när man intar lunch först halv tre. Kebabsallad blev det. När jag bet i feferonin bokstavligen sprutade det feferonisaft över hela skrivbordet. På kaoset för nej, jag har fortfarande inte städat. Just nu råder en "jag tänker inte ta tag i städningen om ingen annan gör det"-känsla på redaktionen. Vrång som jag är så tänker jag inte sätta fart. Möjligtvis med mitt eget skrivbord men that´s it.

Har kommit på att jag är en snoozoholic. Kan. Inte. Låta. Bli. Snoozar säkert fem gånger varje morgon. Kanske därför jag är så trött. Jag är jämt trött, trots att jag snittar åtta timmar per natt. Måste nog gå till farbror doktorn snart om det inte blir bättre.

I kväll måste jag antagligen gå en tuff match med gräsklipparen. Fyyy faaan. Får se det som träning.

Inga kommentarer: