onsdag, september 03, 2008

Äntligen hundra

Jag har läst någonstans att städning är bra för välmåendet och well, efter att jag farit runt med städattiraljer i går kände jag mig som mig själv igen. Lite mys på det och tidig sänggång så är man riktigt pigg och fräsch i dag. Det är nåt visst med att vara helt utvilad. Och jag behöver åtta timmar per natt.

Very rainy i dag. Skulle egentligen ha åkt på roligt äventyr men vädret satte stopp för det. Blir kontorshäng i stället, sköners. I dag vil jag bara skriva, skriva, skriva. Älskar att ha såna dagar.

I går kom ugnen och micron upp och nu är köket så otroligt snyggt. Det är så snyggt att det inte är klokt. I dag hämtas matsalsmöblerna och jag ska beställa soffa on the phone. Det är bara de sablans listerna. Jag hatar att måla dem, mest för att det är så meckigt när man ska lägga dem på tork.

Efter medhavd chevresallad till lunch i dag så ska jag ut på shopping Kom på i går att jag bara mååste ha en svart kavaj. Sist jag köpte en var när jag skulle på min första dejt med Mr P 2003. Uppenbarligen måste jag ha varit snygg i den för han blev ju kär. Nu känns den kavajen och det exet verkligen som historia.

I kväll börjar Idol. Dubbla känslor. Jävligt kul att se men man blir ju beroende. Dags att ladda den inspelningsbara dvd:n så här i Idol-tider.

Inga kommentarer: