fredag, september 26, 2008

Okoncentrerad fredag

Vad är det med fredagseftermiddagar? Har så galet svårt att koncentrera mig. Tur att jag inte behöver skriva utan kan ägna mig åt planering inför nästa vecka och även andra projekt. Kommer bli sjuuuukt mycket nästa vecka. Men det blir trevligt när lönekuverten dyker upp så småningom.

Fredagen till ära ska jag och Andreas fika på stan. Ska lura med honom in på Kompis också och lämna tillbaka den där dressen. För mycket gravidklänning. Och eftersom jag inte är det så blir det en mer smickrande för figuren. Med andra ord är det inte omöjligt att något annat följer med hem. Senare kommer också Stefan ner på stan för att väja tapeter som ska få följa med hem. Jag har redan valt så han ska mest bekräfta, haha. Svart, svart och vitt blir det. Då återstår bara att välja den crazy som ska vara i helgen. Jag tänker turkost...

Ska bli roligt att ha middag med alla föräldrarna i dag. Dessutom kan kvällen bli sen, för i morgon har vi, kors i taket, inget planerat. Inga måsten som i trädgårdsfixning. Eller listmålning. Eller snickring. Bara sovmorgon, lyxfrulle, inredningsmässa, shopping till både Stefan och mig, middag i nya köket och matsalen. Vad det blir på lördagskvällen får tiden utvisa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan.. Mitt namn är Sandra och jag läste om att du har(haft) Pamela som PT.. Jag försöker få tag på henne. Har du någon e-mailadress eller hemsida till henne? I så fall skulle jag vara dig evigt tacksam om jag kunde få den av dig! min mail är sec.bjork@hotmail.com

Ha en fin dag!// Sandra

Sofia sa...

Hej Sandra. Visst har jag Pamela som PT. Den damen är dock svår att få tag i, helst eftersom hon inte har någon mobil (hur man nu inte kan ha det 2008?). Har du provat att ringa till Toka? 31377. Eller toka.se. Du kan också prova att maila hennes man Magnus på: magnus@toka.se. Han är mer haj på datorer än henne, hehe.
Lycka till! Träffar jag på henne så ska jag ge henne din mailadress.