torsdag, september 18, 2008

Det lönar sig att handla

Fortfarande lika trött. I går fick gav jag order om att all bygga-om-huset-aktivitet fick lov att upphöra för en dag. Så skönt att komma hem. Ingen där förutom Stefan. Och dessutom hade han gjort mat. Dessutom var det lilla julafton när vi hämtade in posten. Inredningstidning, tjejtidning och brev från H&M och Åhléns. Det lönar sig att handla nu när klädkedjorna delar ut sina bonusar. 550 kronor i rabattcheckar från H&M. Thank you very much. Att jag sedan handlat för runt 12 tusen på ett år spelar mindre roll, tycker jag i alla fall. Det tycker däremot inte Stefan.

Jag är minst ut sagt lite snurrig. I går trodde jag att jag skulle äta lunch med Pamela och åka på kvällsjobb. Men si det var idag. Jag klarar alltså inte ens att läsa min egen kalender. Katastrof.

Snart är det helg, hipp hipp hurray. I dag är dock också en stor dag, Alex 25-årsdag. Ska ta och ringa och sjunga nu.

Inga kommentarer: