lördag, juli 25, 2009

Home alone

Vem vet, det här kan vara sista gången på mycket länge som jag är hemma helt själv i ungefär ett dygn. Stefan har åkt på sin kalas 40-årskalas i Västerås. Jag är så klart också bjuden men eftersom jag är så trött hela tiden och blir så less på fester så har jag valt att stanna hemma efter många övertalningsförsök från Stefans sida. Nu har han åkt och jag har hela dagen i dag och i morgon på mig att bara göra det jag vill. Först blir det en tur till Älvis. Malin, Hannah, Kicki och co har ställt till med loppis och det måste jag ju spana in. Malin rapporterar även att det finns fler loppisar så det blir en loppisdag. Jag tar Caddyn - perfekt att bara fylla skåpbilen med grejer.

I går fick vi ett ryck och åkte till Falun och Borlänge. Spenderella, förvandlades jag till och fick med mig tre par klänningar, en kofta, ett par skor, en gottepåse från Make up store och lite till. Är riktigt nöjd. Vi shoppade även en liten kudde med örngott till vagnen. Det känns fortfarande lite konstigt att shoppa bebisgrejer, faktiskt, men jag lär väl bli van. För jag kommer att gå bananas när bebisen kommer ut. Det vet jag redan.

Inga kommentarer: