tisdag, september 15, 2009

Mosig med mage

Det här var sent en kväll, därav det något mosiga uttrycket. Fan vilken mage jag har alltså! Och en valk har jag också, uppenbarligen. Riktigt längtar till alla powerwalks och senare gymträning.



Läste på lite i dag. Det är tydligen genetiskt om barnen kommer tidigare eller efter utsatt förlossningsdatum. Så klart att det inte stämmer alla gånger men om så kommer ju vår tidigare eftersom båda vi två och våra syskon är tidigt födda. Hoppas, hoppas!

Jag ska föreviga magen på olika sätt, har jag tänkt. Vill göra en gipsavgjuting, någon som gjort det? Ska också tvinga Ludde lillebror, som kommer på middag i dag, att ta lite fler bilder. Känns som om det kommer vara kul att ha kvar det sen.

Nu ska jag sluta svamla här och svamla till tidningen istället.

1 kommentar:

Emelie Björck sa...

ooh,så mysig mage.men kan tänka mig att det frestas att slippa den snart. :)