tisdag, september 08, 2009

Fixerad

Till lunch i dag så bjöd exkollegorna på MT med mig till St Mikaelskolans affärslunch. Trerätters. Trattissoppa, lax till varmrätt och kladdkaka efteråt. Jo, jag var mätt på eftermiddagen. Därför blev det fruktsallad med keso till middag. Fruktsallad är verkligen hur jävla gott som helst.

Jag var hos barnmorskan i dag. Mina värden var toppen, som tur är. Bebisens hjärtljud låg på 140. Varken höga eller låga alltså. Sen kunde barnmorskan konstatera att bebisen fixerat sig. Det känns bra. Kom ut nu, eller nej inte nu men om ett par veckor. Vidare så ligger magmåttet på 35 cm. I går frågade en kille mig om jag väntade tvillingar. Haha. Nog är magen stor, men jag är ju svank så det heter duga också. Rätar jag upp mig är den faktiskt inte lika stor.

I kväll kommer mamma på besök. Vi ska måla stolar, om jag orkar, och se Idol. Underbart att Idolhösten är här!

1 kommentar:

Tin sa...

Nu är den startklar för att komma ut. Försöker få tag på dej men jag förstår att det är full rulle nu. Hör av dig så kan vi shoppa bebisgrejor nån dag, du vet sånt där som är bra att ha hemma :)Kramar