lördag, september 19, 2009

Dags för galej

Har haft lite bekymmer här på morgonen med att hitta en lämplig festblåsa. Alla små fina klänningar ligger nerpackade i en låda, och där är det ju ingen idé att kolla. Fick gå på de lite större kreationerna. Hittade ett par skor som jag glömt att jag hade, älskar när jag hittar skor/kläder/väskor som jag glömt att jag har. I alla fall så fick skorna sätta resten av outfiten. Är väldigt tacksam över att jag fortfarande kan gå i high heels eftersom fötterna inte är ett dugg svullna. Det blir så mycket festligare med höga klackar! Visst?

Nu blir det galej.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Sofia! Har sökt dig med ljus och lykta sedan du gick vår kurs - AnnasProfylax. Kontakta mig på 070 229 9001 eller kontoret: 08 758 8010

Hälsn Paula Asarnoj/Annas Profylax