fredag, september 18, 2009

Glassfull

Om jag inte var sprängdfylld innan så fixade jag det genom att smälla i mig en halv förpackning Ben&Jerrys "Half baked". Kriminellt god. Nu kan jag inte resa mig ur soffan. Typ.

Stefan ville gå ut och käka och gå på bio i dag. Bra förslag, förvisso, men jag insåg rätt snabbt att jag aldrig skulle orka med morgondagen efter en sådan kväll. Då skulle jag vara helt slut. Haha, va tiderna förändras. Slut efter middag och bio liksom. Jag måste hr som helst vara pigg och redo för 30-årsfest gånger två i morgon. Vi är dock rätt övertygade om att det inte bara är 30-årsfest utan även bröllop. Varför börjar annars kalaset klockan 14.00 och varför skriver man annars i inbjudan att en "överraskning" väntar då. Jag sätter min högra hand på att Johan och Magdalena blir herr och fru Frost i morgon.

Med anledning av festligheterna i morgon fick jag ägna ett par timmar åt Stefanshopping i dag. Vi hittade riktigt snygga kläder. Sen fick vi i vanlig ordning lov att prata med alla trevliga vi träffade så vi var inte hemma förrän halv åtta från stan. Då blev det en enkel Pasta carbonara och Idol. Är det sunt att känna ångest över att auditionturnén är slut? Haha.

Inga kommentarer: