onsdag, september 02, 2009

Minneskortsläsare funnen!

Finns det något godare än kantareller? Tror inte det. Ska få ny leverans av mor i dag. Tänk så bra det är att ha en mamma som ger bort det hon plockar när jag är för tjock för att plocka. Jag har nu ätit kantareller till middag tre dagar i rad. i går blev de sås tillsammans med timjansjärpar. Gott? Jaaa.



Trots att det fortfarande till viss del råder byggkaos så ser man att det kan blir rätt bra. Här är mitt dressingroom som en trött elektriker nyss kopplat klart elen till.



Här går man in på ena sidan.



Älskar det stora fönstret i sovrummet. Vi har ett likadant i badrummet uppe.



En PS Maskros i det här trapphuset och den vita lyckan är total. Tänk bort byggsåg.



I dag är jag mordtrött eftersom Stefan lyckas väcka upp halva huset tiiiidigt på morgonen. Åkte till jobbet tidigt och kan således åka hem vid lunch och sova middag. Ska måla foder också. Trodde ju att det där var över men Stefan hade räknat fel. Som tur är så är det bara tre små överliggare till dörrarna som ska bli vita.

4 kommentarer:

Hannah sa...

Releasefesten i ditt dressingroom kommer bli i världsklass. Den ser jag fram emot!

Dvärgis sa...

Så snyggt det blir!

Mooona sa...

Ser i min fantasi himla snyggt ut när allt blir klart! -bara liiiite avundsjuk :)

Sen blev jag def. hungrig av din läckra matbild och kände riktigt i min mage hur gött det var!!

Therese ( HP :-) ) sa...

Hej kära, kära, fantastiskt fina Fia! Blir sååå sugen på att komma och hälsa på dig...var så himla länge sen vi sågs!!! Kram på dig fina!