torsdag, september 30, 2010

Snabb

Tvärt emot jante-Sverige så tycker jag att man ibland ska kunna lyfta något man är bra på/stolt över. Jag är jävligt bra på att producera text när jag sätter fart. Det gjorde jag i dag och det gick i en rasande fart. På ett par timmar har jag gjort en sex, sju artiklar inklusive intervjuer. Jag är grym.

Vad är ni bra på/stolta över? Kom igen, ge er själva cred!

Förutom att spruta ur mig text så har jag i dag myst med min sessa, som jag för övrigt är mest stolt över i hela världen. Efter lunch drog vi iväg en vända med bilen och mötte upp Malin med stooor mage. På söndag är det BF för henne och Linus. Späääääänande. Jag är så glad för deras skull och jag tror att det kommer en liten tjej. Fick även äntligen träffa Hannah och Älvdalens finaste lilla tjej; Heylie. Svårt att förstå att Stella varit så liten. Känns som om jag velat träffa de här tre tjejerna hur länge som helst så det var kul att vi äntligen fick till det.

Annars är det måndag- fredag i vanlig ordning. Vad händer med dagarna liksom? Ser grymt mycket fram emot helgen som för första gången på mycket, mycket länge inte innehåller några planer. Vi ska ägna åt oss fix i hus och trädgård och bara njuta av att ta timmen som den kommer. Jag ska givetvis laga mycket god mat också, det ser jag fram emot varje helg. Ska nog laga nåt med anka i helgen. Har varit sugen på det ett tag.

Nu ska jag plocka ihop alla papper, släcka ner den här burken och krypa ner i soffan med Stefan. Hej Idol!

1 kommentar:

Lotta sa...

You go girl!! :D
Jag vet inte riktigt vad jag är bra på tyvärr...prata? hahaha

Hoppas ni får en mysig helg!

Kram
Lotta