torsdag, september 16, 2010

Fniss

Vi ska på 80-talsfest på lördag. Jag fnissar redan nu eftersom vi provat lite kläder härhemma. Det är så fult, liksom.

Förutom att prova kläder så har vi gjort lite annat idag. Efter lunch kom Jessica och Tyra till oss. Lite lek och en skön och trevlig höstpromenad var precis vad vi behövde i dag.

När pappan kom hem körde vi helghandling. Tänk att det är ett obligatoriskt inslag i mitt liv. Det är så att man längtar efter att fylla kundvagnen. Vem kunde ana det, att det skulle bli en höjdpunkt i livet. En av måna höjdpunkter. En annan är ju den härliga fredagskänslan. Den kommer i morgon. Då är jag gräsänka, vilket för övrigt är det töntigaste ordet men hey, det bekriver ju min status. Har minst en tjej som kommer på middag. Hoppas på fler.

Nu är det sängen en hårföning bort.. och det vet ju de som känt på mitt hår att det kan ta sin lilla tid att torka den här manen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kom isäng före tolvslaget iaf:) Jaha, då behöver inte sambon ringa och bjuda er på födelsedagsfika ikväll då?!:( Du vet ju var vi bor ifall Stella vill leka med Herman:)Kramar! /Jenny

Anna sa...

Ja tror vi kommer få oss många skratt i morrn. ha ha

Ses där :)