torsdag, september 09, 2010

Morsa på tjack

Det något skämtsamma rubriker härleder till den speed jag får upp när jag sätter fart. Jävlaranamma vad det går undan. Det bästa är att maken är likadan... så när vi sätter igång och fixar, då går det undan. Så blev det ikväll. Vi skulle bara några saker... som slutade med att det blev en massa gjort. Skönt! Avslutade med inspelad Halv åtta och Idol. Bästa är ju att spela in så man slipper alla jävla reklampauser.

Annars då, jo dagen har varit bra. Jag och Stella gjorde stan med Karin och Ella. Trevligt som alltid. Sen körde jag fredaghandlingen redan i dag. Så. Skönt. Kommer att bli en helg i matens tecken. I morgon ska jag duka upp en härlig skaldjursmiddag, det är så att jag längtar redan nu. Har köpt hummer, ostron och lite sköna primörer. Ostron, jag säger bara Mmmmmm.

Fredagar är mamma/mormor-dag. Planerar att plocka lite mer svamp, bland annat. Det blir nice.

Nu är det tack och gonatt för i dag.

2 kommentarer:

Karin sa...

Funderar också på skaldjur imorgon, inspirerad av kvällens Vad blir det för mat. Mumma... Och ett glas vin till såklart. Fredagsmyset kirrat!

Ha en härlig och smakrik helg :)

Nina sa...

säger bara m mm mmm för skaldjur!