torsdag, november 19, 2009

Skittråkig...

... är jag. Har verkligen noll blogginspiration. Tänkte skriva ett inlägg om hur mycket jag älskar granatäpplen, men det får vänta. Det enda jag vill göra är att kramas med Stella, alternativt någon annan aktivitet med redan nämnda lilla tjej. Jag älskar henne, mer än vad jag någonsin trodde man kunde älska en annan person. Jag kan börja gråta (ofta) när jag tittar på henne för att jag älskar henne så mycket. Det är sunt och kärleken till ens eget barn, ens eget kött och blod, det slår allt. Det vet jag att alla föräldrar därute skriver under på, right?

3 kommentarer:

Bettan sa...

njut, snart är hon tonåring..fast man älskar dom då också!

Karolina sa...

Ja Sofia, att man kan älska en liten varelse så otroligt mycket.. Visst är det härligt.. Kärleken växer bara mer och mer för varje dag också!! Jag är TOK kär i min 4-åring, det absolut bästa jag har!!

Lotta sa...

Ja det skriver jag helt klart under på!! Myys!! :) Hoppas ni har en underbar helg!! kram