tisdag, oktober 13, 2009

Åh vad jag hade önskat...

... att några av er haft rätt. Att h*n skulle komma i dag. Nu verkar det inte så. Det enda som har hänt är att jag börjat bli riktigt jävla less på det här tillståndet. Det är först nu det börjat bli jobbigt fysiskt (för att inte tala om psykiskt). Nu tycker jag liksom att det räcker.
Måste göra något peppande när Stefan kommer hem från jobbet för inget blir bättre av att gå här och hänga läpp.

Positivt är dock att jag blev fin i håret i dag.

Nu ska jag läsa bok.

6 kommentarer:

Mooona sa...

Arch..ut och cykla vet ja.. det startade upp min första födsel efter jag haft lite molnande värk kvällen innan.. På kvällen gick vattnet när man som bäst var igång och skulle bjuda på middag..sen gick det snabbt..

tjohoo

Anonym sa...

Såga att Stellan har namnsdag på onsdag ;-) så det är klart att det blir då...
Håll ut gumman!
Kram Sofia N

Anonym sa...

Ut kommer bebisen, det är då ett som är säkert. Max två veckor brukar man få gå över bf-datumet, så det är faktiskt inte lång tid kvar tills bebis är hos er. När som helst sätter det igång och sedan är ni så fokuserade att ni inte tänker på tid och rum förrän bebis är ute hos er. Ni har en häftig upplevelse framför er!

Nina sa...

Kom igen nu. Har du vart gravid i 40 veckor så kan du vara gravid i några dagar till. NJUT..SOV...BARA VA. Snart ska du vara mamma i resten av ditt liv ;)

Jag vet att det är jobbigt att gå över tiden men försök ta vara på dina sista dagar innan du ska snusa på er gullunge dag som natt.

Kramar

Tin sa...

Jag vill ju ha en bild på håret :) Full rulle på ikea idag, tappade bort Svea på lagret. Hon satt mellan 2 pallar med krukväxter och luktade på blommorna...precis som ferdinand. Min sötnöt :)

Anonym sa...

Backträning.... :) ...men hur mycket orkar man egentligen när man är så himla höggravid...ja jag trodde att vi skulle få ett telefonsamtal på Annosnbladet att lill-Stefan har kommit! Men det kommer var så säker !!!
Kram till dig från Ingela