onsdag, december 24, 2008

Julottan - nästan

Plötsligt händer det, heter det ju. Att jag vaknar i tid och är pigg. Är ju annars en riktig sjusovare men trots att jag somnade vid halv tre så vaknade jag halv åtta - hur pigg som helst. Har redan hunnit haft julaftonsmys med Ramses, tagit ett riktigt julbad med ansiktsmask och scrubb samt rimmat lite, Ska snart väcka Stefan och lägga fällen på julfärdmedlet nummer ett - sparken. "We call it a kick", det vrålade jag i går när Stefan i full kajuta sparkade mig till Selja. Vilket före det är nu! Så. Roligt.

Bästa, bästa Therese tog sig an min ömma rygg igår och det blev så himla mycket bättre. I dag känner jag mig betydligt bättre och ser fram emot en promenad runt lunch. I dag ska det hinnas med mycket, det är ju för bövelen julafton!

G o d J u l alla ni osm läser det här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi läser och tar till oss av julhälsningarna, och hälsar tillbaka. Snart måste vi träffas!
Kramar från fam. Eriksson/Ståbis