onsdag, december 17, 2008

En flaska glögg senare...

... har festkommittén gått hem, jag duschat och krypit ner under favvisfilten. Nu blir det mys med katt och Leila.

I dag har det varit en bra dag. I morse kollade jag igenom det sista och åkte sedan mot Rättvik, där jag hämtade upp Svempa, och sedan vidare till Leksand för ett mycket intressant möte som nog kan ge bra med frukt. Efter lunch på ett riktigt trevligt café, där jag även fick träffa Svempas höggravida sambo Martina, styrde jag mot shopping i Falun. Julklappar stod på inköpslistan. Well, det blev två i alla fall. Och några till mig själv. Hade på mig nystövlarna med väääldigt hög klack. Och jo, jag fick sjukt ont i fossingarna. Tur att jag är så förutseende att jag även tagit med de andra nystövlarna - mysstövlarna som åkte på i bilen hem.

Nu längtar jag efter att Stefan ska komma hem.

Inga kommentarer: