måndag, februari 04, 2008

Ugly diamonds

Varje måndag dimper det ner hemskt smaklös reklam i brevlådan. Under lunchen idag, som förtärdes hemma vid köksbordet, tog jag mig för en gångs skull tid att kolla igenom all reklam. Mataffärernas är ju okej, där kan man till och med få lite inspiaration men resten? Ska reklamen se ut så 2008? Jag skäms å deras vägnar.

Alla pris tar Guldfynd. Med anledning av Alla Hjärtans dag nästa vecka så var det stor special. Stor skit-fula-saker-special. Hjärtan, lullull och massa saker ugly as hell. Jag kan inte låta bli att fundera över vem som köper det där krafset? Det är, som jag brukar säga, wt. Annat är det med de diamanter jag fick av mor och far i födelsedagspresent... de var fina de. Nu är ringen på justering och kommer snart. Ska bli lyxigt att ha dyra smycken och inte H&M as usual.

Nu ska jag skriva lite och sen bär det av på ansiktbehandling. Väldigt lovely. Ska shoppa på mig lite mineralsmink också, känns ju fantastiskt bra att använda smink som är bra för huden. Ikväll ska Stefan bjuda mig och Emelie på middag. Sen blir det powerwalk och tjejsnack. Längtar!

Inga kommentarer: