onsdag, februari 20, 2008

Dricka vatten

Roligt det här med mitt "nya" liv. Vatten är en viktig ingrediens i det, har Pamela lärt mig. Förut skulle jag aldrig få för mig att gå och dricka ett glas vatten om det inte var till maten. Nu dricker jag vatten mest hela tiden och det sjuka är att jag får för mig att jag mår bättre av det. Vatten is the shit.

Idag är jag lite stel i kroppen efter tre dagars stenhård träning på spinningscykeln/löpbandet. Idag blir det ytterligare ett pass innan vila torsdag och fredag. Är som värsta nörden just nu och läser uppladdningstips och annan lektyr. Haha, säger jag åt mig själv. Övervägde länge att haka på Staffans kolhydrattömning/kolhydratuppladdning men kom som tur var fram till att det inte är något för mig. Istället blir det normal kost med undantaget fredag då jag nog ska trycka i mig lite pasta och bröd.

Nope... nu ska jag ringa Albert Svanberg.

Inga kommentarer: